اب ملک میں چلاٸ جاٸے گی پراٸیوٹ ٹرین،مرکزی حکومت ٕ نے درخواستیں طلب کی ۔۔۔کچرے کی طرح گڑھے میں پھینکی گئیں کرونا مریضوں کی لاشیں

آج کی اہم خبریں
آمنا سامنا میڈیا اردو
ABD News بشکریہ
02/ 07/ 2020
ہندوستان میں کورونا سے متاثرہ افراد کی تعداد 6 لاکھ سے تجاوز کرگئی
واضح ہوکہ کورونا وائرس ہندوستان میں مسلسل تباہی مچا رہا ہے۔ہندوستان میں کرونا سے متاثرہ افراد کی تعداد 6 لاکھ سے تجاوز کرگئی ہے۔اسی کے ساتھ ہی اب تک 17 ہزار 400 سے زیادہ افراد اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے ہیں۔ دنیا میں کورونا سے سب سے زیادہ متاثرہ ممالک کی فہرست میں ہندوستان چوتھے نمبر پر ہے۔ اس فہرست میں 26 لاکھ 34 ہزار سے زیادہ متاثرہ افراد کے ساتھ امریکہ پہلے ، برازیل (14 لاکھ سے زیادہ) اور روس (6 لاکھ 46 ہزار) تیسرے نمبر پر ہے۔
—————————————
اب ملک میں چلاٸ جاٸے گی پراٸیوٹ ٹرین،مرکزی حکومت ٕ نے درخواستیں طلب کی
واضح ہوکہ مرکزی حکومت پرائیویٹ سیکٹر کی شراکت داری میں مسافر ٹرینوں (Passenger Trains) کو چلانے کا منصوبہ بنا رہی ہے۔ اس کے لئے وزارت ریل نے پرائیویٹ سیکٹر کی کمپنیوں سے مسافر ٹرینوں کی آپریٹنگ کے لئے ریکویسٹ فار کوالیفکیشن (RFQ) طلب کیا ہے۔ وزارت ریل کے مطابق، پورے ملک کے ریلوے نیٹ ورک کو 12 کلسٹر میں تقسیم کیا گیا ہے۔ انہیں میں 109 جوڑی پرائیویٹ ٹرینیں چلائی جائیں گی۔ اس اسکیم میں تقریباً 30,000  کروڑ روپئے کی پرائیویٹ سیکٹر میں سرمایہ کاری کی جائے گی۔ یہ انڈین ریلوے نیٹ ورک پر پیسنجر ٹرینوں کو چلانے کے لئے پرائیویٹ سرمایہ کاری کی پہل ہے۔
—————————————
ھند-چین سرحد پر کشیدگی کم کرنے پر متفق
واضح ہوکہ ہند وچین کے مابین کشیدگی کے دوران کل دونوں فوج کے کے اعلی عہدے داران کے درمیان تیسری میٹنگ ہوئی جس میں دونوں فوجوں کو جھڑپ کی جگہ سے پیچھے ہٹا نے سرحد پر تناؤ کم کرنےاور حقیقی  کنٹرول لائن سے وابستہ تمام سرگرمیاں اور  پیشرفتوں اور آگے کے منصوبوں پر تفصیل سے بات چیت ہوئی اور کشیدگی کم کرنے ھندوستان سے سہمتی ظاہر کی امید ہے کہ لائن آف کنٹرول کے معاملات اور اور دوطرفہ معاہدوں اور پروٹوکول کے قابل قبول حل کے تحت مزید اجلاس منعقد ہونگے۔
—————————————
جون میں90917کروڑ رہا جی ایس ٹی کلیکشن،گذشتہ سال کے مقابلہ میں آئی 9فیصدی کمی
واضح ہوکہ جون مہینے میں مرکزی حکومت نے 90،917 کروڑ روپے کا جی ایس ٹی (سامان اور خدمات ٹیکس) جمع کیا ہے۔  لیکن اگر پچھلے سال کے اسی مہینوں کے اعدادوشمار پر نگاہ ڈالیں تو اس بار محصول کی وصولی کم ہے۔وزارت خزانہ نے کہا ہے کہ گذشتہ سال جون کے مقابلہ میں رواں سال کے ذخیرے میں نو فیصد کمی واقع ہوئی ہے۔ آپکو بتادیں کہ مئی میں 2،009 کروڑ اور اپریل میں 32،294 کروڑ روپئے کا جی ایس ٹی کلیکشن ہوا تھا۔
—————————————
ہریانہ میں 27 جولائی سے کھلیں گے اسکول
واضح ہو کہ ہریانہ اسکول ایجوکیشن ڈائریکٹوریٹ نے ریاست کے تمام اسکولوں میں یکم جولائی سے 26 جولائی تک گرمیوں کی تعطیلات کا اعلان کیا ہے۔سرکاری معلومات کے مطابق ہریانہ کے اسکول27 جولائی سے کھولے جائیں گے۔  ہریانہ کے وزیر تعلیم کنور پال نے سوشل میڈیا پر کہا ، “ریاستی اسکولوں میں یکم جولائی سے 26 جولائی تک گرمیوں کی تعطیلات ہوں گی۔اسکولوں کو 27 جولائی کو دوبارہ کھول دیا جائے گا۔ اساتذہ اور انتظامی عملے پر بھی اس کا اطلاق ہوگا۔جبکہ  سرکاری کالج 31 جولائی تک بند رہیں گے۔
—————————————
شاہراہ پروجیکٹس میں بھی چینی کمپنیوں پر لگے گی پابندی:گڈکری
واضح ہوکہ بھارت معاشی محاذ پر چین کو مسلسل جھٹکے دے رہا ہے۔اب بھارت ہائی وے کے تمام منصوبوں میں چینی کمپنیوں پر پابندی لگانے کی تیاری کر رہا ہے روڈ ٹرانسپورٹ اینڈ ہائی ویز اور ایم ایس ایم ای وزیر نتن گڈکری نے اعلان کیا ہے کہ شاہراہ منصوبوں میں چینی کمپنیوں پر بھی پابندی ہوگی۔مرکزی وزیر نتن گڈکری نے کہا کہ حکومت مائیکرو چھوٹے اور درمیانے درجے کے کاروباری اداروں (ایم ایس ایم ای) کے مختلف شعبوں میں چینی سرمایہ کاروں کو خارج کرنے کا فیصلہ بھی کرے گی۔
—————————————
یوپی مدرسہ بورڈ میں ٪81.99 بچے پاس ہوئے
واضح ہوکہ اترپردیش مدرسہ ایجوکیشن کونسل (یوپی بی ایم ای) نے یوپی مدرسہ بورڈ کا نتیجہ کردیا ہے۔یوپی مدرسہ بورڈ میں ٪81.99 بچے پاس ہوئے ہیں۔جس میں 55.45 طالبہ اور 79.86٪ طلبہ پاس ہوئے۔یوپی اقلیتی بہبود کے وزیر نندا گوپال گپتا نے کل01 جولائی کو نتیجہ کا اعلان کیا۔
—————————————
تمل ناڈو کے نیویلی پاور پلانٹ میں دھماکہ،6 لوگوں کی موت،17زخمی
واضح ہوکہ تمل ناڈو کے کڈالور ضلع واقع نیویلی پاور پلانٹ کے بائیلر اسٹیج 2 میں دھماکہ ہونے کی وجہ سے 6 لوگوں کی موت جبکہ دیگر 17 زخمی ہو گئے ہیں۔رپورٹ کے مطابق 17 زخمیوں کو این ایل سی لگنائٹ اسپتال میں لے جایا گیا ہے۔ابھی تک دھماکہ کی وجہ کا پتہ نہیں چل پایا ہے۔ این ایل سی کی اپنی فائر بریگیڈ ٹیمیں ہیں جو دھماکہ کے بعد بچاو مہم میں جٹ گئی ہیں۔ساتھ ہی کڈالور ضلع انتظامیہ سے بچاؤ ٹیمیں بھی جائے حادثہ پر پہنچ گئی ہیں۔
—————————————
اویسی کا وزیر اعظم نریندر مودی کی تقریر پر طنز
واضح ہوکہ وزیر اعظم نریندر مودی نے کورونا بحران کے مابین ملک کے انلاک میں قدم رکھنے سے قبل منگل کو ملک سے خطاب کیا۔وزیر اعظم نے پردھان منتری غریب کلیان یوجنا میں نومبر تک توسیع کا اعلان کیا اور کہا کہ اب غریب اور نادار افراد کو دیوالی اور چھت تک مفت مفت اناج ملے گا۔ پی ایم مودی کے اس اعلان کو ایم آئی ایم صدر اسد الدین اویسی نے نشانہ بنایا ہے انہوں نے کہا کہ آپنے اپنے بہت سے تہواروں کا ذکر کیا لیکن عیدالاضحیٰ کو بھول گئے۔
—————————————
بابا رام دیو نے کورونیل کے گرین سگنل پر کی یہ بات
واضح ہوکہ جہاں دنیا بھر میں کورونا وائرس سے بچاؤ کے قطرے پلانے کی کوششیں جاری ہیں،بابا رام دیو کی پتنجلی آیورویدک کے ذریعہ تیار کردہ کورونیل تنازعہ کا مرکز بن گیا ہے۔  باب رام دیو نے آج تک کے ساتھ خصوصی گفتگو میں کورونیل کے بارے میں اٹھائے جانے والے تمام سوالوں کے جوابات دیئے بابا رام دیو نے کورونیل کے تنازعہ کو الفاظ کا جھنجلاہٹ قرار دیا ہے۔اس کے ساتھ ہی بابا رام دیو نے اس تنازعہ پر حکومت سے ہم آہنگی کے سوال پر کہا کہ میں نے اس معاملے پر نہ تو پی ایم او میں بات کی ہے ، اور نہ ہی وزیر داخلہ امت شاہ اور نہ ہی کسی بڑے وزیر سے بات کی ہے۔
—————————————
وزیر اعظم نے ڈاکٹروں کو پیش کیا سلام
واضح ہوکہ یکم جولائی کو  ‘ڈاکٹرز ڈے’ کے موقع پر وزیر اعظم نریندر مودی نے ملک کے تمام ڈاکٹروں کو سلام پیش کیا ہے۔ خاص طور پر ایک ایسے وقت میں جب ملک کورونا وائرس کے ذریعہ پھیلنے والے کوویڈ 19 و با کے ساتھ بری طرح جدوجہد کر رہا ہے۔ وزیر اعظم نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ ہندوستان ہمارے ڈاکٹروں کو سلام پیش کرتا ہے جو کوویڈ 19 کے خلاف جنگ میں مورچہ میں کھڑے ہیں۔ وزیر اعظم نے ان کے ساتھ کورونا کے خلاف جنگ میں کام کرنے والے ڈاکٹروں کی ویڈیو بھی شیئر کی ہے۔
—————————————
ڈاکٹرس ڈے کے موقع پر راہل گاندھی نے کی ہندوستانی ڈاکٹروں کی تعریف
واضح ہوکہ کل ڈاکٹر ڈے کے موقع پر کانگریس کے رہنما راہل گاندھی نے دنیا اور ملک میں کام کرنے والے کچھ ڈاکٹروں سے بات کی۔کورونا بحران میں ڈاکٹر آگے آرہے ہیں اور لڑائی لڑ رہے ہیں جس میں راہل گاندھی نے انہیں سلام کیا۔اس دوران راہل گاندھی نے کہا کہ اگر آپ دنیا میں کہیں بھی جاتے ہیں تو ہندوستانی ڈاکٹر ضرور ملتے ہیں لوگ کہتے ہیں کہ ان کے بغیر کام نہیں کیا جاسکتا۔ہیلتھ ورکرز سے گفتگو کرتے ہوئے راہل گاندھی نے کہا کہ دنیا میں ہندوستانی ڈاکٹروں کی اتنی عزت کی جاتی ہے کہ لوگ کہتے ہیں کہ ہم ان کے بغیر ہسپتال نہیں چلا سکتے۔
—————————————
کرناٹک میں پیش امام اور موذن کیلئے ماہانہ 2 ہزار اور ڈیڑھ ہزار روپئے پنشن اسکیم کا اعلان
واضح ہوکہ کرناٹک ریاستی وقف بورڈ نے اماموں اور موذنین کیلئے ماہانہ اعزازیہ کی اسکیم کے ساتھ پنشن کی اسکیم بھی شروع کی ہے۔پیش امام کیلئے 2 ہزار روپئے جبکہ موذن کیلئے ڈیڑھ ہزار روپئے ماہانہ وظیفہ دینے کا فیصلہ لیا ہے۔کرناٹک ریاستی وقف بورڈ کے رکن مولانا شافعی سعدی نے کہا کہ ریاستی حکومت کے محکمہ اقلیتی بہبود نے اس نئی اسکیم کو منظوری دی ہے۔ایسے ائمہ کرام اور موذنین جن کی عمر 65 سال ہے،پنشن کی اسکیم کیلئے اپنے اپنے ضلع کے وقف آفیسر کو درخواست دے سکتے ہیں۔
—————————————
کچرے کی طرح گڑھے میں پھینکی گئیں کرونا مریضوں کی لاشیں
واضح ہوکہ  کرناٹک کے بیلاری میں کورونا کے خلاف جنگ میں ہارنے والے لوگوں کی لاشوں کے ساتھ انتھائی غیر مھذب سلوک کامعاملہ سامنے آیا۔ہوا یہ کہ  کورونا مریض جب مر گۓ تو ڈاکٹرس نے دفن عزت کے ساتھ دفنانے کے بجائے گڑھا کھود کر کچرے کی طرح اس میں ڈال دیا جس کا  ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگیا جس کےبعد کانگریس اور جے ڈی ایس نے کرناٹک حکومت کو بری طرح گھیر لیا ہے۔اس ویڈیو کو دیکھ کر ایسا لگا جیسے انسانیت کی کھال بے شرمی سے پھینک دی گٸ ہو۔
—————————————
پرینکا گاندھی کے سرکاری بنگلہ کوخالی کرنےکے نوٹس پر کانگریس خفا
واضح ہوکہ کل حکومت نے کانگریس کے جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی کو اپنا سرکاری بنگلہ خالی کرنے کے لئے نوٹس جاری کیا گیا ہے۔وزارت ہاؤسنگ اینڈ شہری امور کی طرف سے جاری کردہ حکم میں کہا گیا ہے کہ پریانکا گاندھی ایک ماہ کے اندر اپنا سرکاری بنگلہ خالی کردیں کیونکہ ایس پی جی سیکیورٹی واپس لینے کے بعد وہ سرکاری رہائشی  حاصل کرنے کی بھی اہل نہیں رہیں۔جس پر کانگریس بھڑک اٹھی ہے کانگریس کے چیف ترجمان رندیپ سورجے والا نے ٹویٹ کر کہاکہ”بی جے پی اور مودی حکومت کی کانگریس قیادت سے اندھی نفرت اور انتقام کا احساس ہےسامنے آگیا۔جب وہ پرینکا کے گھر خالی کرنے کا نوٹس جاری کردیا مگر یادرہےہم تغلقی حکومت کے تغلقی فیصلوں سے خوفزدہ ہونے والےنہیں ہیں۔
—————————————
دہلی میں کورونا کی وجہ سے ، صورتحال اتنی سنجیدہ نہیں ہے جتنی توقع کی جا رہی تھی:  کیجریوال
واضح ہوکہ دارالحکومت دہلی میں کورونا وائرس کے کیسز کی تعداد بڑھ کر 87 ہزار تک پہنچ گئی ہے،ان میں سے ایکٹیو کیسز کی تعداد 26ہزار کے لگ بھگ ہے۔چیف منسٹر اروند کیجریوال نے بدھ کے روز دہلی میں کورونا انفیکشن کے معاملے پر ڈیجیٹل پریس کانفرنس کے ذریعے میڈیا سے ملاقات کی۔انہوں نے کہا کہ دہلی میں کورونا کی وبا اتنی خوفناک حالت میں نہیں ہے جیسا کہ پہلے سے اندیشہ بتایا جارہا تھا۔
—————————————
ممبئی میں کورونا کے بڑھتے ہوئے معاملات کو روکنے کیلئے دفعہ144نافذ
واضح ہوکہ ممبئی پولیس نے شہر میں کوویڈ 19 کے بڑھتے ہوئے معاملات کو روکنے کے لئے بدھ سے شہر میں(سی آر پی سی) کی دفعہ 144نافذ کر دیاہے۔یہ دفعہ لوگوں کو عوامی مقامات پر جانے اور مجالس میں جانے سے روکتی ہے۔آپ کو بتادیں کہ یہ قدم منگل کو ممبئی میں کورونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 4554 تک پہنچنےکے بعد اٹھایا گیا ہے۔ ممبئی پولیس کمشنر پرنایا اشوک نے یہ حکم جاری کیا  اس حکم میں کہا گیا ہے کہ رہائشیوں کی سرگرمیوں پر عائد پابندی 15 جولائی تک جاری رہے گی۔