مرکزی انگریزی شہر برمنگھم میں چار مساجد پر دیر رات حملہ کیاگیا ہے,مغرب مڈلینڈز پولیس تحقیقات میں مصروف

مغرب مڈلینڈز پولیس نے ایک بیان میں کہا کہ انسداد دہشت گردی کے افسران شہر کے شمال میں چار مختلف علاقوں میں مساجدپر پر حملوں کی تحقیقات کر رہے ہیں.
۲۱ مارچ : دی ہندو اخبار کی خبر کے مطابق مرکزی انگریزی شہر برمنگھم میں چار مساجدپردیر رات  حملہ کیا گیا ہے. پولیس نے جمعہ کو بتایا کہ اور ایک جگہ میں، ایک شخص نے مبینہ طور پر ایک سلمھرمر کے ساتھ کھڑکیوں کو تباہ کر دیا. مغرب مڈلینڈز پولیس نے ایک بیان میں کہا کہ انسداد دہشت گردی کے افسران شہر کے شمال کے مختلف علاقوں میں مساجد پر حملوں کی تحقیقات کر رہے ہیں، انہوں نے مزید کہا کہ یہ واقعات "منسلک طور پر علاج کیے گئے ہیں". ایک بیان میں چیف کانسٹیبل ڈیو تھامسن نے کہا کہ "اس وقت ہم گزشتہ رات کے حملوں کے لئے مقصد نہیں جانتے." "میں کیا کہہ سکتا ہوں کہ فورس اور انسداد دہشت گردی کے اتحادی ایک طرف کام کررہے ہیں جو تلاش کرنے والے کسی بھی ذمہ دار ہیں." پولیس نے کہا کہ افسران سب سے پہلے جمعرات کے ابتدائی گھنٹوں میں ایک شخص کی عبادت کی جگہ پر ایک سلمھرمر کے ساتھ کھڑکیوں کو توڑنے والے کی رپورٹ کے بارے میں خبردار کیا گیا تھا. ایک قریبی پڑوسی میں ایک اور مسجد پر اسی طرح کے حملے کی مندرجہ ذیل رپورٹوں نے، افسران کو نشانہ بنایا گشتوں کا آغاز کیا اور دو دیگر سائٹس پر مزید مزید نقصان پہنچا.




source:-https://www.thehindu.com/news/international/police-probe-attacks-on-four-mosques-in-birmingham/article26599341.ece